Kelionės ir atostogos Rotating Header Image

kelionių organizatoriai

Kelionių agentūra ALFAturas keičia logotipą

Kelionių agentūra ALFAturas keičia savo logotipą, su kuriuo dirbo jau dešimt metų. Nuo šios jis atrodys štai taip.

Alfatours

Logotipas buvo pakeistas dėl daugelio priežasčių. Viena svarbiausių – tai dešimties metų sukaktis. Per dešimtmetį turizmo agentūra išsiplėtė, sustiprėjo, tapo žinoma. Dabar atsiveria naujos galimybės Lietuvos turizmo rinkai, tad ALFAturas stengiasi jomis pasinaudoti jau su nauju įvaizdžiu.

Esminis pasikeitimas – raidės α (alfa) stilistika. Kaip žinote, tai graikų abėcėlės pirmoji raidė, kuri reiškia pradžią, svarbumą, įtaką. Yra net posakis – „alfa ir omega“, kuris reiškia pradžią ir pabaigą arba tobulumą, išbaigtumą. Alfos viduryje – stilizuota saulė, kuri simbolizuoja keliones ir šiltumą, kurį patiria kelionių agentūros klientai. Po α raide – užrašas ALFA tours. Tai angliškas pavadinimas rodantis įmonės siekius dirbti tarptautiniame lygyje.

Šis naujas logotipas asocijuojamas su keliomis svarbiomis savybėmis. Viena jų – paslaugos verslui. Paprastai turizmo agentūros teikia paslaugas paprastam vartotojui, tačiau ALFAturas nusitaikė labai rimtai į verslo segmentą.

Kai pamatysite šį logotipą, atminkite, kad tai ne naujas žaidėjas o senas geras ALFAturas, šiek tiek pakeitęs savo įvaizdį.

Itaka – didžiausias Lenkijos kelionių organizatorius

Lenkijos turizmo rinka šiuo metu išgyvena gana neblogus laikus. Nuo 2008 metų keliautojų skaičius buvo sumažėjęs, tačiau dabar didėja su kiekvienais metais. Prie tokio augimo prisideda ir didžiausias kelionių organizatorius Itaka, kurio atstovas Lietuvoje yra kelionių agentūra „ALFAturas“.

Lenkijos rinka yra didelė dėl gyventojų skaičiaus – daugiau nei 38 milijonai žmonių. Dėl didelių keliautojų srautų Lenkijos turizmo organizatoriai yra didžiuliai, lyginant su lietuviškaisiais. Pavyzdžiui Itaka 2009 metais keliauti išleido 288 tūkstančius keliautojų, 2010 metais jau 368 tūkstančius, o pernai – 445 tūkstančius. Kiekvienais metais keleivių skaičius augo daugiau nei 20 procentų, tad šiais metais Itaka vadovai tikisi aptarnauti daugiau nei pusę milijono klientų. Tokie skaičiai rodo, kad šis organizatorius užima apie 30% Lenkijos turizmo rinkos.

Tai, kad Itaka yra rinkos lyderis rodo ir biurų bei partnerių skaičius. Itakos keliones galima įsigyti daugiau nei 1200 kelionių agentūrų Lenkijoje, Lietuvoje ir Karaliaučiaus srityje. Pernai metų apyvarta siekė apie 1 milijardą zlotų, o pelnas – apie 30 milijonų zlotų (apie 24,7 mln. Litų). Tai įspūdingi skaičiai, nors Lenkijos mastu, tai yra gana normalu.

Bendrovė Itaka buvo įkurta dar 1989 metais Opolės mieste Lenkijoje, kur veikia iki šiol. Jos savininkai yra du bendraminčiai - Mariusz Janczuk ir Leszek Szagdaj. Jiems priklauso po 50% bendrovės akcijų. Tai visiškai lenkiško kapitalo bendrovė. Per 23 darbo metus buvo pasiekta tikrai nemažai, o pastaruosius ketverius metus Itaka yraNr.1 Lenkijoje. Tai atspindi ne vien tik sausi finansiniai skaičiai apie apyvartas, pelnus ir aptarnautus klientus, bet ir nemažai gautų valstybinių apdovanojimų ir įvertinimų.

Itaka gali pasigirti savo krypčių gausa. Šiuo metu keleiviai vežami į daugiau nei 50 šalių, tarp kurių yra ir tokios egzotiškos šalys kaip Tanzanija, Australija, Balis, Kolumbija, Namibija, Peru, Uzbekistanas, Panama ir daugelis kitų. Aišku, keleiviai vežami ir į lietuviams žinomas turistines šalis Turkiją, Egiptą, Tunisą, Ispaniją, Portugaliją, Indiją, Tailandą ir t.t. Daugiausiai keleivių į poilsines keliones skraidinami iš Varšuvos oro uosto.

Šiuo metu Itaka savo keliones siūlo ir Lietuvoje. Keliones iš Varšuvos galima įsigyti daugiau nei 150-je lietuviškų turizmo agentūrų. Bendrovė šiuo metu aktyviai plečiasi ir į Lietuvos rinką, tad artimiausiu metu Lietuvos keliautojams bus pasiūlyta pigesnių kelionių į pamėgtus kurortus, o taip pat ir naujų krypčių.